Про Інтернет разом з та

ПРО ПРОЕКТ

ПРО ПРОЕКТ

Проект «Про Інтернет» спрямовано на підвищення цифрової компетентності учнів українських шкіл. Навчальна частина проекту складається з чотирьох навчальних модулів для школярів. Для вчителів — методичний посібник і практикум для проведення занять. Інтерактивна частина включає в себе гру та тестування, покликані оцінити рівень підготовки учня. За умови успішного проходження тестування учень нагороджується спеціальним сертифікатом Google.

У чому актуальність цього проекту?

Інтернет — скарбниця знань та інформації, незамінний інструмент для спілкування та соціалізації. Діти, як найчуткіша до інновацій частина суспільства, активно адаптуються до цифрового середовища. Із кожним роком зростає кількість інтернет-користувачів, а також збільшується час, який підлітки проводять в мережі. Однак кількість не означає якість.

Чи використовують діти весь потенціал, який пропонує Інтернет? Чи розуміють, як Інтернет може допомогти реалізації їх здібностей, будуванню професійної кар’єри вже зараз? Чи знають про зворотний бік — інтернет-ризики?

Сьогодні «грамотність» — то не лише академічні навички читання, рахування і письма, а й уміння використовувати Інтернет безпечно та усвідомлено. Це і є цифрова грамотність, або цифрова компетентність, базові знання якої покликаний закласти наш проект.

Нові можливості — нова відповідальність

З одного боку, діти та підлітки відкривають для себе світ за допомогою Інтернету. Із другого боку, самі технології значною мірою впливають на формування особистості дитини. Дуже важливо, щоб цей вплив був позитивним та творчим.

Тож ми ставимо своїм завданням також дати дітям розуміння, що в Інтернеті, як і в реальному житті, треба бути обережним. І чому важливо в разі зіткнення з інтернет-погрозами обов’язково звертатися до дорослих або спеціальних служб.

Ми виділили чотири основних напрямки, в яких повною мірою проявляються
як можливості так і вимоги до відповідальної поведінки в інтернет-просторі:

Техносфера Технічна безпека та базова технічна грамотність

Інформаційне середовище Створення, пошук, відбір, критична оцінка контенту

Сфера комунікації Створення, розвиток, підтримка взаємин, самопрезентація, ідентичність, репутація

Галузь споживання Замовлення, послуги, покупки онлайн

Саме за цими напрямками будується наш процес навчання цифрової грамотності,
яка нарівні з академічною, стане основою для гармонійного розвитку дитини
та її комфортного світовідчуття в техногенному майбутньому.