Гордійчук Ярослав Автор
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Автор
Автор зі значним досвідом у сфері iGaming. У своїх текстах Ярослав не тільки відкрито ділиться всіма тонкощами гри, а й навчає обирати тільки найкращі слоти в портфоліо виключно надійних онлайн казино.
Олена Билиця Перевірка фактів
Олена Билиця
Олена Билиця
Олена Билиця
Перевірка фактів
Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.

Світ азартних ігор змінюється, і разом із ним змінюється й реклама. Якщо раніше гравці бачили рекламу казино лише по телевізору чи на вулиці, то сьогодні головний майданчик для просування — це соцмережі та блогери. Організація GambleAware опублікувала серію досліджень, та показали тривожну тенденцію: величезна кількість дітей і підлітків стикається з контентом про азартні ігри задовго до повноліття.

GambleAware – це благодійна організація у Великій Британії

GambleAware – це незалежна благодійна організація у Великій Британії, яка фінансується коштом добровільних пожертвувань від індустрії гемблінгу. Головна мета організації — зменшити шкоду, пов’язану з азартними іграми.

Шокуючі цифри

  • 87% британських підлітків (13–17 років) зізналися, що бачили рекламу або контент, пов’язаний із гральними сайтами.
  • 79% вважають, що рекламу азартних ігор у соцмережах потрібно жорсткіше контролювати.
  • 36% хлопців віком 16–17 років зізналися, що реально пробували грати після того, як побачили промо зірки чи блогера.
  • Кожен четвертий підліток сказав, що був у реальному спокусі витратити гроші на ставки після перегляду такої реклами.

Фахівці GambleAware наголошують: раннє знайомство з азартними іграми часто призводить до проблем у майбутньому. Коли діти з раннього віку бачать улюблених зірок, які рекламують ставки чи онлайн-казино, у них формується відчуття, що це «нормально» і навіть «круто». Це називають нормалізацією азартних ігор.

CEO GambleAware Зої Осмонд коментує: «Неприпустимо, щоб середовище, у якому ростуть діти, було заповнене контентом для дорослих. Постійна присутність реклами від інфлюенсерів робить азартні ігри звичними ще для школярів».

Ця хвиля досліджень уже викликала заклики до посилення контролю за рекламою у соцмережах. Організації, що працюють у сфері азартних ігор, нагадують: контент, який бачать неповнолітні, повинен мати чіткі обмеження.

У Великій Британії, де діють одні з найжорсткіших правил ринку онлайн-казино, зараз серйозно розглядають ідею додаткових заборон на участь зірок та блогерів у промо гральних брендів.

Азартні ігри — це розвага лише для дорослих 

Відповідальні онлайн-казино завжди нагадують: грати можна лише з 18 років, і лише тими грошима, які ви готові витратити на розвагу. Для самої індустрії це теж серйозний сигнал. У майбутньому маркетинг у сфері iGaming стане більш обережним, а вплив блогерів і знаменитостей можуть обмежити законом.

Слідкуй за новинами на нашому сайті та в Telegram-каналі Prointernet|Надійний гід у світі онлайн-казино.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *