Український футбольний сезон набирає обертів – ще до старту нового чемпіонату УПЛ клуби активно формують склад і готують не тільки гравців, а й маркетинг. Гучною новиною стало партнерство футбольного клубу «Полісся» (Житомир) з букмекерським брендом GGBET. Офіційно про партнерство було оголошено наприкінці червня 2025 року.
GGBET став офіційним спонсором футбольного клубу з Житомира.
У межах угоди планується запуск:
- диджитал-контенту;
- спецпроєктів і інтерактивів для фанатів;
- офлайн-активацій, які дозволять бути ближче до команди.
GGBET — міжнародна букмекерська компанія, відома своєю активною участю у підтримці кіберспорту, футбольних команд і спортивних подій по всьому світу. В Україні бренд продовжує масштабне входження в легальний ринок, і співпраця з ФК «Полісся» — один із кроків на цьому шляху.
Це вже друге гучне футбольне партнерство GGBET цього літа. 25 червня ФК «Динамо» Київ офіційно оголосив про нового титульного спонсора GGBET. Це перший випадок в історії клубу, коли букмекерський бренд з’явився на формі «біло-синіх». Угода розрахована на три роки. Оголошення про співпрацю прозвучало під час медіазаходу «Динамо 3.0», приуроченого до здобуття 30-го чемпіонства клубу.
Глобальний тренд доходить до України: понад 66% європейських клубів мають беттинг-партнерів, а в 14 лігах титульним спонсором є саме букмекер. Тепер і Україна на цьому шляху.

«Полісся» уже встиг гучно заявити про себе у минулому сезоні та пробився до Ліги конференцій УЄФА. У липні команда розпочне участь у 2 раунді кваліфікації. Усе це під керівництвом нового головного тренера Руслана Ротаня, який раніше очолював молодіжну збірну України.
Це додає амбіцій клубу, а нове партнерство з GGBET — підтвердження того, що в клуб вірять не лише фанати, а й великі гравці ринку.
Олександр Денисов, директор з маркетингу ФК «Полісся», підкреслює:
«Ми трансформуємось і розвиваємось, тому партнерство з таким міжнародним брендом, як GGBET, — це про якісну підтримку та спільне майбутнє».
Сергій Міщенко, CEO GGBET UA, додає:
«ФК „Полісся“ — це команда з характером. Ми хочемо посилити ці чесноти, створюючи круті продукти для фанатів. Віримо, що клуб гідно представить Україну в єврокубках».
Співпраця легального букмекера з футбольним клубом — це ще один доказ нормалізації ринку азартних ігор в Україні.
Такий підхід демонструє:
- готовність брендів діяти прозоро;
- розвиток культури відповідального бетингу;
- інтеграцію гемблінгу у світ офіційного спорту, а не в тіньовий сегмент.
GGBET активно будує довгострокову присутність в українському спорті. Після історичного партнерства з «Динамо» Київ, нова співпраця з ФК «Полісся» підтверджує намір бренду стати головним беттинг-гравцем в Україні. Це більше, ніж логотип на формі — це проєкти, підтримка, розвиток і нова сторінка в історії українського футболу.
Слідкуйте за оновленнями у нашому телеграмі Prointernet|Надійний гід у світі онлайн-казино – далі буде ще цікавіше!