Гордійчук Ярослав Автор
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Автор
Автор зі значним досвідом у сфері iGaming. У своїх текстах Ярослав не тільки відкрито ділиться всіма тонкощами гри, а й навчає обирати тільки найкращі слоти в портфоліо виключно надійних онлайн казино.
Олена Билиця Перевірка фактів
Олена Билиця
Олена Билиця
Олена Билиця
Перевірка фактів
Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.

Гральний регулятор Нідерландів (Kansspelautoriteit, KSA) виніс два офіційні попередження компанії Unibet. Обидва випадки — порушення жорстких законів щодо реклами азартних ігор і захисту гравців. Розповідаємо, що сталося.

Перше попередження — за рекламу через велокоманду

Компанія Unibet уклала спонсорську угоду з велокомандою Tietema Rockets. За договором логотип Unibet мав з’являтись лише на автобусі команди, але транспорт використовували й в інших цілях, не пов’язаних із гонками. Це й стало причиною санкцій.

Регулятор зобов’язав команду зняти логотип Unibet

Що зробив регулятор:

  • Зобов’язав команду зняти логотип Unibet з усіх транспортних засобів;
  • Попередив про відповідальність оператора за дотримання рекламного законодавства;
  • Нагадав, що з 1 липня 2025 року будь-яке спортивне спонсорство з боку азартних брендів буде заборонено в країні.

Закон забороняє будь-яку нетаргетовану рекламу (тобто ту, що “бачать усі підряд”), починаючи з 2023 року.

Друге попередження за функцію автозапуску в слотах

У розділі BonusBuy на сайті Unibet виявили автозапуск (autoplay) — функцію, яка дозволяє гравцеві не натискати кнопку кожного разу, а гра автоматично продовжується з бонусами.

В Нідерландах автозапуск заборонено, бо вважається, що він ускладнює самоконтроль та сприяє втраті грошей гравцями.

Unibet стверджує, що випадково пропустила цей момент — але KSA наголосила: повторення подібного призведе до жорстких санкцій.

З 2023 року Нідерланди взяли курс на захист гравців:

  • Заборонено всю нетаргетовану рекламу (на ТВ, радіо, білбордах, у транспорті);
  • Реклама дозволена тільки в соцмережах, відео та банерах — і лише після фільтрації аудиторії (таргетинг);
  • З’явились ліміти на депозити та перевірка фінансової спроможності гравців;
  • З 1 липня 2025 року — повна заборона спортивного спонсорства з боку гральних компаній.

У результаті, кількість акаунтів із програшами понад €1,000 на місяць впала з 4% до 1,2%.

Нідерланди приклад того, як країна поступово закручує гайки для грального бізнесу. І хоча уряд частково призупинив деякі реформи через політичну кризу, тренд очевидний: все більше контролю, все менше ризиків для гравців.

Unibet вчасно виправила помилки, але отримала серйозний сигнал від регулятора. Для всіх операторів це нагадування: порушення навіть “дрібних” норм можуть дорого обійтись.

Хочеш бути в курсі змін на гемблінг-ринку, нових правил та трендів? Підписуйся на наш Telegram-канал Prointernet|Надійний гід у світі онлайн-казино.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *