Компанія BetMGM, один із лідерів у сфері спортивних ставок та iGaming, запустила нову серію телевізійних рекламних роликів до футбольного сезону 2024 року за участю Джеймі Фокса.
У рамках цієї кампанії, Фокс демонструє свій комедійний талант через різноманітні перевтілення, що відображають ключову суть бренду BetMGM: народжений у Лас-Вегасі, заснований на гостинності та розвагах, з фокусом на якісне обслуговування клієнтів. Ролики були зняті в Лос-Анджелесі під керівництвом режисера Брайана Біллоу. Кампанія транслюватиметься по всій країні у прайм-тайм та на різних платформах протягом усього сезону.
“Мені завжди подобається створювати веселі проєкти з моєю родиною BetMGM під час футбольного сезону”, — зазначив Фокс. “Ми отримали масу задоволення під час зйомок і показали впевнений стиль BetMGM”.
Ролики та спеціальні пропозиції
- Перший ролик із серії, під назвою “Anthem”, показує, як Фокс втілює різних персонажів, які переживають усі емоції ігрового дня. Він демонструє, як BetMGM піклується про своїх клієнтів, надаючи їм ексклюзивні пропозиції, такі як люкси в готелях та інші реальні бонуси, які можна отримати через програму лояльності BetMGM та партнерські відносини з MGM Resorts International і Marriott Bonvoy.
- У другому ролику Фокс виступає в ролі спортивного коментатора і розповідає про нову пропозицію BetMGM “Second Chance”. Вона дозволяє гравцям, які зробили ставку на першого гравця, що заб’є тачдаун, повернути гроші, якщо цей гравець заб’є другий тачдаун. Джеймі втілює кількох персонажів, які захоплено обговорюють можливості цієї пропозиції, доступної виключно в BetMGM протягом футбольного сезону.
- Третій ролик присвячений тому, як BetMGM робить своїх клієнтів особливими, пропонуючи новачкам бонус до $1500 на ставки, якщо їх перша ставка програє.
Кампанія виглядає не лише як типова реклама, а більше як шоу, яке захоплює і розважає глядачів. Рекламні ролики демонструють унікальні пропозиції, серед яких програма винагород, ексклюзивні пропозиції для нових гравців та спеціальні промоції, що робить BetMGM привабливим як для постійних гравців, так і для новачків.
“Джеймі Фокс — це талант, який здатний зачарувати будь-яку аудиторію,” — зазначив Метт Превост, директор з доходів BetMGM. “Ця кампанія, створена у партнерстві з Highdive, використовує його впевненість і харизму, щоб одночасно розважити та поінформувати про нові можливості BetMGM у футбольному сезоні.”
Засновник Highdive Марк Гросс додав:
“Ми в захваті від нової кампанії з Джеймі Фоксом. Наша мета — показати, як BetMGM дбає про своїх клієнтів, і Джеймі чудово передав цей меседж”.
BetMGM зараз працює у 29 ринках по всій Північній Америці, і завдяки таким яскравим кампаніям компанія планує зміцнити свої позиції.
Ця кампанія — чудовий приклад того, як можна поєднувати маркетинг і розваги, аби привабити клієнтів. За участі Джеймі Фокса BetMGM виглядає як бренд, що дійсно піклується про своїх клієнтів і надає їм винятковий досвід.
Відтепер Про інтернет є ще й у телеграм! Підписатись тут.