Гордійчук Ярослав Автор
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Автор
Автор зі значним досвідом у сфері iGaming. У своїх текстах Ярослав не тільки відкрито ділиться всіма тонкощами гри, а й навчає обирати тільки найкращі слоти в портфоліо виключно надійних онлайн казино.
Олена Билиця Перевірка фактів
Олена Билиця
Олена Билиця
Олена Билиця
Перевірка фактів
Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.

У Кенії з’явились суворі правила для реклами гемблінгу. Тепер жодних зірок, інфлуенсерів чи навіть контент-мейкерів у рекламах казино. І все це — аби захистити молодь та вразливі групи від ігрової залежності.

29 квітня 2025 року в Кенії на місяць призупинили всі рекламні кампанії у сфері гемблінгу. Це був своєрідний “тайм-аут”, щоб підготувати нові жорсткі вимоги. А вже зараз вступили в дію постійні правила.

Ключове нововведення — заборона на участь селебрітіс, інфлуенсерів та блогерів у рекламі азартних ігор. Це означає, що навіть якщо у вас мільйон підписників — рекламувати казино не можна.

Betting Control and Licensing Board

Нові правила запровадила Betting Control and Licensing Board (BCLB) — державна структура, яка відповідає за ліцензування та контроль гемблінгу в Кенії.

У створенні норм брали участь також:

  • Міністерство внутрішніх справ
  • Офіс Генерального прокурора
  • Комунікаційна влада Кенії
  • Кіноцензура (Kenya Film Classification Board)
  • Податкова служба
  • Поліція, медіа-рада і навіть Центр фінансового моніторингу

Словом, підхід серйозний і комплексний.

Читай також, що 8 кенійських телеканалів оштрафували на 500 тисяч кенійських шилінгів кожен (це майже 3 900 доларів США) за порушення законодавства щодо азартних ігор та реклами. 

Що тепер заборонено згідно з новими правилами?

  • Не можна використовувати публічних людей у рекламі казино
  • Не можна розміщувати рекламу біля шкіл, церков, торгових центрів та дитячих майданчиків
  • Не можна запускати рекламу без дозволу BCLB та погодження від Кіноцензури

В Україні також діють схожі обмеження на рекламу азартних ігор — щоправда, менш жорсткі, ніж у Кенії.

  • Заборонено залучати неповнолітніх до реклами, використовувати образи дітей або створювати враження, що азартні ігри — це спосіб досягти фінансового успіху.
  • У рекламі не можна вказувати неправдиву інформацію, зокрема про виграші.
  • Усі рекламні повідомлення мають містити попередження про ризики та зазначення, що участь дозволена лише повнолітнім.

Хоча прямо про інфлюенсерів і зірок у законі не сказано, але реклама не повинна створювати ілюзію, що гемблінг — це “модно” або “успішно”. Паралелі з Кенією очевидні — акцент на відповідальність та захист вразливих категорій.

А що дозволено у Кенії?

Реклама має містити:

  • Номер ліцензії оператора
  • Попередження про відповідальну гру
  • Вікове обмеження (наприклад, 18+)
  • Контактні дані компанії
  • Повідомлення про те, що діяльність легальна

Лише за умови дотримання цих правил реклама зможе вийти в ефір або з’явитись онлайн.

Мета проста — зменшити ризики гральної залежності, особливо серед молоді. 

Коли казино рекламує відомий артист чи інфлуенсер, це створює ілюзію, що гемблінг — це шлях до успіху. А це далеко не завжди так. Уряду Кенії важливо, щоб гральна індустрія була контрольованою, чесною і не шкодила тим, хто не готовий до таких розваг.

Кенія стає прикладом для інших країн: суворий, але логічний підхід до реклами азартних ігор, де пріоритет — захист гравців, а не прибуток з реклами.

Якщо подібні правила впровадять в інших країнах — рекламний ландшафт онлайн-казино зміниться кардинально. І вже зараз це варто враховувати як брендам, так і партнерам.

Слідкуйте за новинами, щоб бути в курсі останніх змін у сфері азартних ігор у  нашому телеграмі – Prointernet|Надійний гід у світі онлайн-казино!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *