Нове законодавче рішення у Німеччині забороняє стримерам рекламувати азартні ігри під час своїх трансляцій. Цей крок був зумовлений результатами досліджень, проведених у Великій Британії, які продемонстрували значний вплив такої реклами на неповнолітню аудиторію.

Стрімінг онлайн казино
Фото з “X” (кол. Twitter)

Згідно з дослідженням, 47% підлітків дізнаються про правила азартних ігор саме під час перегляду стримів на різних платформах. Це стурбувало регулятора GGL, який заявив, що стримінг азартних ігор несе у собі найвищий ризик для неповнолітніх.

Ця заборона є виправданою та необхідною мірою, спрямованою на захист молоді. Підлітки, які складають значну частку глядацької аудиторії стримерів, особливо вразливі до впливу реклами азартних ігор. Вони часто наслідують приклад своїх кумирів, тому подібна реклама може мати серйозні негативні наслідки для їхнього психічного здоров’я.

У відповідь на нове законодавство, Асоціація азартних ігор Німеччини ухвалила рішення про повну заборону реклами азартних ігор під час будь-яких стримів, незалежно від того, чи йдеться про легальні чи нелегальні компанії. Платформа Twitch, своєю чергою, попередила стримерів, що вони можуть зазнати блокування та інших санкцій за порушення цього правила.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *