Як вивести гроші з Casino UA?

Інтернет казино » Як вивести гроші з Casino UA?

Ліцензований гемблінговий провайдер лаконічною назвою Casino UA максимально спростив процедури проведення грошових транзакцій і може похвалитися безліччю позитивних відгуків від задоволених клієнтів.

бонус 100% за перші 6 депозитів (від 150 до 2000 ₴) та фріспіни без вейджеру
8.8
Правила та умови
Тільки для нових гравців

Ваш вік становить не менше 21 років, Ви є дієздатною особою, а також – Вашу особу не внесено до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх

*Гравець, який бере участь в акції, цим підтверджує, що він немає обмежень щодо участі у грі.
Олена Билиця
Олена Билиця
Головна редакторка
Запитати
У цій статті я детально розповім, як вивести гроші з Casino UA і які фінансові інструменти для цього доступні. Також детально розберу ліміти, можливі складнощі під час отримання виграшу та шляхи їх вирішення.

Як вивести гроші з казино?

Клієнтам гемблінгового ресурсу доступно виведення виграшу на карти всіх українських банків. Для цього можна задіяти дебетові або кредитні картки.

Перед тим, як вивести гроші з Казино ЮА, потрібно підтвердити персональні дані. Це вимога українського законодавства у сфері азартних розваг, якого дотримуються всі ліцензовані казино.В іншому разі не вийде навіть відкрити вкладку особистого кабінету, на якій оформляється заявка на отримання виграних грошей.

Виведення грошей на банківську карту

Знаючи, як вивести гроші з Casino UA на карту, можна швидко та легко створювати заявки, не витрачаючи на це більше 1-2 хвилин.

Дана дія не вимагає високої майстерності, досвіду або особливих навичок, досить зробити наступне:

  1. Увійти в обліковий запис, ввівши логін і пароль, створені при реєстрації.
  2. Переключитися на розділ «Каса» в особистому кабінеті (у правому верхньому кутку).
  3. Серед 4 доступних розділів клікнути по напису «Виведення коштів».
  4. Вписати суму, яку вирішено перерахувати на картку, а також номер картки банку, попередньо верифікованої.
  5. Підтвердити дію натисканням на кнопку «Виведення».
Виведення коштів в Казино ЮА

Як правило, гроші відображаються на банківському рахунку протягом однієї або декількох годин.

Як вивести гроші з мобільної версії?

Процедура створення заявки на виплату через мобільний телефон нічим не відрізняється від виведення грошей за допомогою десктопного сайту Casino UA.

Зокрема, клієнту грального клубу необхідно:

  1. Відкрити мобільну версію сайту зі смартфона або планшета.
  2. Пройти авторизацію.
  3. В особистому кабінеті відкрити розділ «Каса» → «Виведення коштів».
  4. Вказати бажану суму та номер банківської картки.
  5. Підтвердити операцію.

Максимальна і мінімальна суми виведення

Відповідно до правил роботи гемблінгової платформи, опублікованих на офіційному сайті, діють наступні ліміти:

  • Мінімальна сума – 100 ₴.
  • Максимальна сума – 29 990 ₴.

Допускається виведення не більше 150 000 ₴ на добу.

Податок під час виведення коштів

Як і інші віртуальні гральні клуби, ліцензовані Комісією з регулювання азартних ігор і лотерей, Casino UA перераховує до національного бюджету України податок у розмірі 19.5% від суми виграшу, який клієнт виводить на карту.

З них 18% становить податок на прибуток, що вираховується відповідно до статті 167.1 Податкового кодексу України, а 1.5% – військовий збір.

Умови виведення грошей в казино

Клієнти гемблінгового порталу Казино ЮА не можуть отримати виграш на карту без її верифікації. Це потрібно для підтвердження, що користувач дійсно є власником картки ПриватБанку, Монобанку та ін.

Терміни зарахування коштів

Casino UA обробляє заявки на виплату цілодобово, на розгляд кожної з них йде не більше 1 доби. Але зарахування коштів може відбуватися протягом 3-5 днів після схвалення запиту на переведення в готівку. Це пов’язано не з ігровим порталом, а з особливостями та правилами роботи українських банків.

У правилах гемблінгового порталу також є пункт, згідно з яким виграші мають бути виплачені не пізніше ніж за 30 днів із моменту звернення гравця, крім випадків передбачених умовами акційних пропозицій.

Можливість виведення іншим способом, ніж був депозит

Виводити виграні гривні можна виключно на верифіковану карту банку, з якої раніше вносилися депозити. Поповнити баланс однією карткою, а отримати виплату на іншу неможливо.

При зміні платіжних реквізитів (при втраті карти або завершенні терміну її дії) потрібно заново верифікувати карту і хоча б 1 раз перевести з неї гроші на ігровий рахунок, а потім вже створювати заявку на виплату виграшу.

У разі складнощів з отриманням виграних коштів завжди можна звернутися до служби підтримки казино.

Обов’язкова верифікація для виведення

Жодне легальне казино України не виплатить виграш без верифікації. Дана процедура дозволяє відсіяти потенційних шахраїв, неповнолітніх та осіб, яким заборонений доступ до азартних ресурсів.

Клієнти Casino UA можуть підтвердити персональну інформацію будь-яким зі способів:

  • Через інтернет-банкінг.
  • Завантаживши документи та заповнивши відповідну форму;

Перший варіант більш простий і швидкий, але якщо з тих чи інших причин він не підходить користувачеві, завжди можна скористатися стандартним сервісом завантаження фотознімків паспорта та коду.

Монобанк

Для підтвердження персональних даних через Monobank потрібно:

  1. Увійти до особистого кабінету.
  2. Якщо розділ «Персональні дані» заповнений не повністю, вписати відсутні відомості.
  3. Переключитися на вкладку «Документи».
  4. Вибрати у формі «Верифікація з BankID».
  5. Після перенаправлення на форму підтвердження натиснути на «Далі».
  6. Відсканувати QR-код зі смартфона для входу в обліковий запис клієнта Монобанку та автоматичної передачі даних Casino UA.
  7. Повернутися в особистий кабінет Казино ЮА та переконатися, що дані на перевірку подані. Статус заявки видно в особистому кабінеті.

Як варіант, можна натиснути на банер (під QR-кодом) з написом «Відкрити сторінку BankID», потім вибрати Монобанк і відсканувати код, що з’явився на екрані.

ПриватБанк

Верифікація через інтернет-банкінг від Privat24 аналогічна процедурі, що виконується клієнтами Monobank.

Верифікація користувача в Casino UA

Я підтвердила персональну інформацію даним способом, зробивши наступне:

  1. Увійшла в обліковий запис. Попередньо він був повністю заповненим.
  2. Кликнула по клавіші «Документи» й обрала опцію підтвердження через Банк Ай Ді.
  3. У вікні, що відкрилось, під QR-кодом натиснула на банер «Продовжити на мобільному пристрої».
  4. З’явилася форма з посиланням, яке можна скопіювати та ввести в рядок навігації мобільного браузера, а також QR-код. Я відсканувала його на своєму Android-телефоні, після чого у мене відкрилося вікно входу в особистий кабінет Приватбанку.
  5. Я ввела логін та пароль, увійшла в інтернет-банкінг і підтвердила згоду на передачу інформації Casino UA.
  6. Увійшла в акаунт гемблінгової платформи, де мене чекало сповіщення про те, що заявка на верифікацію відправлена.

Через 3-4 хвилини після цього в особистому кабінеті Казино ЮА мені прийшло повідомлення з вітанням щодо успішного підтвердження облікового запису. Можу підсумувати, що з проходженням перевірки ніяких проблем не виникає, це легка і швидка процедура.

Завантаження документів

Клієнтам азартного порталу доступна верифікація стандартним способом – через завантаження документів.

Для цього достатньо увійти в акаунт, перейти до розділу «Документи» й під банером «Верифікація з Bank ID» заповнити форму, вказавши наступні дані:

  1. Громадянство.
  2. Код ІПН.
  3. Тип документа. За замовчуванням вказано паспорт старого зразка, можна встановити ID-карту.
  4. Номер, дату видачі паспорта, а також, де і ким був виданий. Вписується в порожнє поле вручну.
  5. Клікнути на кнопку «Зберегти».
  6. Зробити знімки ID-карти з двох сторін, або 1-у, 2-у, 3-ю сторінки та сторінку з пропискою паспорта-книжечки, коду ІПН і своє селфі з цими документами.
  7. Завантажити фотографії у форму, переконавшись, що вони чіткі.
  8. Завершити дію натисканням на клавішу «Підтвердити».

Цей спосіб підтвердження особи вимагає трохи більше часу, ніж верифікація за допомогою інтернет-банкінгу, але й він не викликає особливих складнощів у користувачів. Щоб пройти процедуру не потрібно доскональне володіння ПК або інші специфічні навички.

Відмова у виведенні коштів

Адміністрація Casino UA може відмовити у виплаті через одну з наступних причин:

  • Неправильно заповнена заявка, якісь дані не вказані чи написані не вірно.
  • Виграш за бонусами або акціями не був відіграний.
  • Гемблер Казино ЮА намагається вивести гроші на карту, з якої не поповнював баланс або не на свою карту. Це заборонено правилами азартного порталу.
  • Сума транзакції менш як 100 ₴ або більш як 29 990 ₴.
  • Перевищено добове обмеження на переведення в готівку грошей.

Іноді може статися технічний збій, в результаті якого операція переривається і гроші не надходять на карту банку. В такому випадку, варто звернутися до операторів служби підтримки, щоб вони перевірили статус операції та, якщо потрібно, провели її в ручному режимі.

Також гривні можуть не надходити на карту Приватбанку, Монобанку та інших не через проблеми з виведенням з казино, а з причин, пов’язаних з банками. Наприклад, закінчився термін дії картки, вона заблокована або потрібна актуалізація інформації про клієнта. В такому випадку, слід звернутися в ту фінансову установу, клієнтом якого є гравець.

Гемблінговий ресурс Casino UA максимально спростив своїм клієнтам виведення коштів, щоб кожен бажаючий не тільки мав реальний шанс на виграш, але й міг скористатися ним на свій розсуд. Це ліцензоване онлайн-казино, яке чесно і швидко виплачує гравцям виграні кошти.

Питання до експерта
❓ Яким способом найкраще вивести виграш з Casino UA?
Олена Билиця
✅ Швидше за все зараховуються гроші на карти Приватбанку і Монобанку, так що оптимально скористатися однією з них.
❓ Як швидко грошові кошти приходять на карту?
Олена Билиця
✅ Казино розглядає заявку клієнта протягом доби, якщо вона схвалена, гроші надійдуть на карту не пізніше, ніж через 5 банківських днів. Це пояснюється правилами роботи фінансових організацій. В більшості випадків виграш надходить на банківський рахунок протягом декількох годин після створення заявки на переказ грошей.
❓ Чому у виплаті Казино ЮА було відмовлено?
Олена Билиця
✅ Варто перевірити правильність заповнення форми на вивід, можливо, щось було не вказано. Також потрібно переконатися, що виграш був повноцінно відіграний і що з банківською картою немає проблем (вона активна, не заблокована, не прострочена).
Олена Билиця( Головна авторка та редакторка проєкта )

Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *